První FUBO Kemp stál za to!

17.06.2019

První FUBO Kemp je za námi a my máme radost! Na tohle jsme se těšili už začátku, co vznikl nápad jménem FUBO Gym. Společný trénink v přírodě se skupinkou lidí, kteří sdílí obdobný pohled na cvičení a pohyb. A troufám si říct, že nadšení bylo oboustranné! 😊 Pojďme se podívat, jak první Kemp, který byl příhodně nazván Dámská jízda vol. 1, probíhal

Lokalitou pro náš sportovní víkend v termínu 7. - 9. června jsme zvolili Deštné v Orlických horách. Na svahu pod hlavním hřebenem hor se nachází horská chata Kačenka, která se stala naším zázemím.

Na kemp jsme já a Péťa, trenéři Kempu, přijeli kolem páteční páté hodiny odpolední. Spolu s námi se ke Kačence začaly sjíždět i ostatní účastnice kempu, mezi kterými byly pravidelné klientky FUBO Gymu, ale i zcela nové tváře. Večer se nesl v duchu seznamování u píva na terásce, grilovaného kuřecího s výborným zeleninovým salátem a hovoru o cvičení i sportovně-organizačním plánu na víkend. Večer však nebyl dlouhý, bylo potřeba se psychicky i fyzicky připravit na intenzivní trénink!

Sobota začala v 7:30 rozcvičkou před snídaní. Péťa začala mobilizací těla a Michal navázal zhruba 3 km rozklusem. Snídani ve stylu švédských stolů a míchaných vajec či ovesné kaše následovala samozřejmě pauza na vytrávení, ale pak už se šlo na dopolední kruháč. Ten měl 2 části:

• aktivaci svalových skupin na masážních válcích spolu s atletickou abecedou
  • samotný kruhový trénink pro všechny najednou.

Počasí nám však nepřálo a už při druhém kole začalo pršet. Holky byly ale statečné, druhé kolo dokončily. Trénink jsme přesunuli dovnitř, kde Péťa vedla trénink na břicho a zadek, který samozřejmě na dámském kempu nesmí chybět!

Po obědě jsme vyrazili na naplánovaný výlet, který byl napůl pěší, napůl běžecký a doplněný o angličáky:

• 1 minuta běhu
  • 3 minuty chůze
  • 7 x zastávka na 15 angličáků

Trať obklopená krásnou přírodou orlických hor vedla vlnitým terénem a dovedla nás až k polskému lyžařskému středisku Zieleniec kousek od Masarykovy chaty Šerlich. Ke středisku jsme po sjezdovce seběhli a po prohlídce zpět vyšli celou sjezdovku, čímž jsme si zasloužili na Masaryčcce občerstvení a krátkou pauzu.

Po cca 1,5 km sběhu zpátky ke Kačence a skiareálu Šerlišský mlýn jsme měli v nohách celkově 13 km a 105 angličáků. Slušný výlet! Večeři ještě následovalo vyválení se na masážních válcích, které už ale bylo doplněno popíjením točeného piva a vína, protože tohle nebylo žádné brutální soustředění! 😊 Večer se pak dokonce překlenul v hraní pijáckých her, u kterých jsme někteří vydrželi až do půl 4 do rána a jiní, alkoholem inspirovaní nadšenci v čele s Péťou, si dali kolem 3 ráno ještě jednu sjezdovku nahoru a dolů! :D

Zajímavý večer ale rozhodně neznamenal nějaké nedělní úlevy. Budíček opět v 7:30, výšlap na sjezdovku a mobilizace před snídaní neminuly nikoho, i když by si to některé jistě přály! Po snídani jsme zorganizovali kruháč pro dvojice, který se nesl, no... v takovém volnějším tempu. Po obědě následovalo předání pamětních listů, které jsme pro Kemp vyrobili, a také exkluzivně upečených perníčků od Péti. I my dva trenéři jsme ale byli moc mile překvapeni a odměněni v podobě diplomů a super fidorkových medailí 😊 Děkujeme!

Po polední pauze jsme se na srazu ve 14:00 rozdělily na dva tábory: Část holek již byla unavena a šla tedy odpočívat a balit a část druhá, aktivnější, zakončila trénink silovějším kruhovým tréninkem. Tím oficiální program sice končil, ale kdo se ještě dostatečně nenabažil místní přírody, si ještě dal jeden výšlap na Masaryčku.

Celkově šlo o velmi povedený víkend v příjemné společnosti a krásném prostředí a myslim, že můžu mluvit za všechny, když řeknu, že splnil, možná i předčil očekávání! 😊 Ještě jednou díky všem za účast a sejdeme se nejen v Gymu, ale třeba i na dalším podobném kempu!