2. FUBO Kemp - Ukončení léta

09.09.2019

FUBO Kemp je čas, který věnujeme tréninku, pohybu a odpočinku od každodenní rutiny.  V  pořadí již druhý kemp, který se opět odehrál v Orlických horách, je právě za námi a my jsme z jeho průběhu nadšeni. Pojďme se ohlédnout za tím, jak jsme si jej i přes nepřízeň počasí užili!

Prvním FUBO Kempem byla červnová čistě dámská jízda, která nám jasně ukázala, že to byl dobrý nápad. A tak jsme se do Orlických hor vrátili přesně po třech měsících znovu! Chata Kačenka v Deštném ale tentokrát nepřivítala jen dámy, přijeli jsme ve smíšeném složení o celkovém počtu 12 kousků.

Pátek - příjezd

Na místo jsme dorazili, obloženi pomůckami z FUBO Gymu, v pátek kolem páté hodiny odpolední. Ihned po otevření dveří od auta nám bylo jasné, že kemp, který má v názvu ukončení léta, bude spíš vítáním podzimu, protože v Deštném byla sakra zima. Ale co.

Po přivítání se a ubytování do večeře zbývalo ještě hodně času, a tak vydali trenéři kempu Michal Nutil a Filip Hostinský pokyn k úvodnímu, rozjezdovému sportovnímu výkonu: procházce na nedalekou Masarykovu chatu s činkou nebo kettlebellem v ruce. Některým natěšeným, konkrétně Lukesovi a Davidovi, se to zdálo málo, a tak si ten prudký závěrečný kopeček pod lanovkou dali ještě dvakrát a v poklusu. Po pivečku na Masaryčce jsme už za tmy seběhli zpátky ke Kačence, kde na nás čekala dobrá večeře - pořádný kus masa a výborný salát, a zábava pokračovala dál.

Sobota - hlavní tréninkový den

Sobotní budík zvonil kolem půl osmé a v 7:40 začínala rozcvička. Venku ale lilo, a tak jsme pouze uvnitř provedli s Michalem aktivaci těla pomocí masážních válců a s Filipem rozdýchání a lehký dynamický strečink. Následně už všem k chuti přišla snídaně ve formě švédských stolů a míchaných vajec na cibulce. Super rozjezd!

Protože se ale počasí nelepšilo, na první trénink jsme zůstali uvnitř a do ruky vzali kettlebelly. Po úvodní, ještě hlubší aktivaci a mobilizaci potřebných svalových skupin, jsme zhruba hodinu a půl trénovali techniku čtyř cviků: Kliků, mrtvého tahu, dřepu a swingu s kettlebellem. Po tomto zajímavém a věřím, že každému přínosném mini workshopu, jsme odjeli naplánovaný trénink složený ze 100 kliků, opakování mrtvých tahů, dřepů a 50 swingů. Slušná porce hned na úvod! Některé (opět Davida a Lukese, samozřejmě) prostě pořád nohy svrběly, a tak si kluci spolu s Michalem dali ještě výběh do sjezdovky za chatou. A to by nebyl Lukes... se světlicí v ruce! Ale jo, efekt to mělo, viz výše :). Další skupinka se s Filipem před obědem ještě pěkně protáhla.

Oběd v podobě vývaru a rýže s masem a zeleninou poslal řadu z nás, unavených z tréninku, na dvacet minut do říše snů :D.

Ve dvě jsme už ale oblečeni a obrněni nepromokavými bundami a pláštěnkami vyráželi ven. Cílem byl zhruba 8-9 km okruh střídané chůze s poklusem. Žádné velké honění, ale v horách i trošku ostřejší chůze stačí. Za mírného mrholení jsme zamlženými lesy vystoupali na 1084 m vysoké Vrchmezí, pátou nejvyšší horu Orlických hor, a už za hoďku a půl byli zpět dole, kde na nás po příjemné aktivní procházce na čerstvém vzduchu čekala rychlá ovocná sváča.

Od pěti hodin už jsme měli zamluvenou nově zrekonstruovanou tělocvičnu základní školy v Deštném - další tréninková fáze. Trenéři se rozhodli naplánovaný kruhový trénink zpestřit a zařadili do něj i tradiční tělocvičné pomůcky. Vedle typických cviků na TRX a shybů jsme trénovali koordinaci pohybu přeskokem přes švédskou bednu a kozu, houpáním na kruzích, a samozřejmě nechyběl ani šplh po laně. Řada lidí si tak zkusila proti běžnému tréninku i něco jiného, a v tělocvičně jsme se pěkně vyřádili. Funkční trénink je funkční trénink!

Večeře - rybí filety na bylinkách se salátkem a skvělými brokolicovými karbanátky, po celém dni přišla fakt k chuti! Regeneraci jsme ale nejdřív samozřejmě podpořili i odměrkou FUBO proteinu, který byl všem účastníkům po celou dobu kempu volně k dispozici.

Neděle - to bolí! Ale jedeme dál.

Nedělní ráno už bylo pěkně bolavé. Pěkně jsme v sobotu makali! Ale ještě nás čekal dopolední trénink, Výšlap sjezdovky v rámci rozcvičky pomohl rozhýbat tělo a snídaně doplnit potřebnou energii. Venku se udělalo lépe a, jen co spadla mlha, dokonce vysvitlo i sluníčko s posledními záchvěvy své letní síly!

Na trénink jsme dorazili na místní workoutové hřiště v Deštné. Po rozcvičce a aktivaci s Michalem nás Filip provedl vydatným tréninkem na TRX, které jsme s sebou z Gymu přivezli. Procvičili jsme zlehka nohy, vršek a více se tentokrát zaměřili na břicho a CORE, které je oporou každého funkčního těla. Abychom do nedělního dopoledne vnesli i trochu kardia a kondičního cvičení, po krátké pauze na doplnění sil naplánoval Michal kruháč o dvanácti stanovištích, kdy jsme opět využili nabídky workoutového hřiště a zapojili i odporové gumy, švihadla, bosu a další naše pomůcky. Po dvou poctivých kolech bylo hotovo, měli jsme toho dost.

Po obědě už se FUBO Kemp chýlil ke konci. Sbaleni a vystěhování jsme se rozloučili s chatou Kačenkou a část z nás již směřovala domů. Zhruba polovina se ale rozhodla pro ještě jednu vycházku na Masarykovu chatu, kde jsme s velkou chutí zaslouženě slupli kávičku a zakončili celý kemp sladkou tečkou!

I přesto, že počasí nevyšlo dle našich představ, se kemp vyvedl! Naopak, nutnost improvizace nakonec poskládala tréninky opravdu zajímavě a rozmanitě. Vyzkoušeli jsme si prakticky 5 různých tréninků, od běhu přes klasický kondiční kruhový trénink, TRX a trénink koordinace těla v prostoru, až po technickou práci s kettlebelly

Za FUBO moc děkujeme všem zúčastněným. Všichni jste byli skvělí, parádně jste makali a podíleli se na vytvoření super pozitivní atmosféry. Přesně takový víkend v partě lidí, kteří se nebojí za to pořádně vzít a zároveň se umí bavit, je v našich očích FUBO Kemp!

Další fotky z kempu najdeš na Rajčeti

Do chaty Kačenka se vrátíme už za měsíc v rámci Dámské jízdy vol. 2! Pokud jsi tedy slečna nebo paní, zveme tě na další víkendovou jízdu!

18.-20.10. FUBO Kemp - Dámská jízda vol. 2

Přečti si o první dámské jízdě a přihlaš se zde a pojeď si to s námi užít! Vdechneme tomu podzimu trochu života ;).