Kruhový trénink - Co to je a který si vybrat?

Nejspíš to dobře znáš - víš, že by ses měl nebo měla hýbat, ale vyrazit na trénink se ti prostě nechce. Pokud nejde nikdo s tebou, motivace je o to slabší a vidina tréninku o samotě není vždycky zrovna příjemná.

Naštěstí na tyto trable existuje řešení - skupinový trénink. Ve skupině se to lépe táhne, z tréninku se stává i socializační událost, je to zábava a rozhodně v tom tréninkovém utrpení nejsi sám.

Nejčastější formou skupinových tréninků je kruhový trénink, zkráceně kruháč. Při kruháči obsadí každý z účastníků jedno z připravených stanovišť, na kterém po určitou dobu maká. Po stanovené době se všichni posunou ve stejném směru na stanoviště vedlejší, poté na další a tak dále, až každý účastník tréninku projde všemi stanovišti. A protože vystřídat se na všech stanovištích znamená splnit pomyslně jedno tréninkové kolo nebo kruh, říkáme tomu kruhový trénink.

Kruhový trénink lze samozřejmě vytvořit jakýkoliv. Volba jednotlivých cviků či úkolů, tempo, doba na stanovišti i počet kol určují, jak bude trénink náročný a na co bude blíže zaměřen. Obecně jsou kruháče poměrně intenzivní, velmi komplexní (zaměřeny na celé tělo) a jsou určeny pro získání celkové kondice. Důležité je, že nabízí skvělou možnost cvičení jak úplným začátečníkům, tak pokročilým cvičencům.

Jak vybrat ten vhodný pro tebe?

Kruhový trénink vybírej dle tvého cíle. Většina trenérů stanoviště svého kruháče co trénink mění, aby byl trénink zajímavější a nesklouzl do stereotypu, ale koncepce zůstává stejná.

Pokud chceš přijít na kruhový trénink v Hradci Králové, ve FUBO Gymu můžeš navštěvovat hned několik různých variant.

Kondiční kruháč

Kondiční kruháč vedený trenérku Maruškou je zaměřen na zvýšení celkové tělesné kondice, posílení důležitých svalových skupin a také na redukci tělesného tuku. Vhodný je jak pro začátečníky, tak pro aktivní sportovce.

Funkční kruháč

Tento kruháč vedený Filipem cílí především na zlepšování schopností tvého těla, stabilizaci technik a maximalizaci výkonu těla jako celku. Vychází přímo z definice funkčního tréninku, a proto Filip hodně apeluje na správné techniky, práci s tělem v plném rozsahu pohybu a nemine tě ani důkladný strečink.

Ranní warm-up

Pro všechna ranní ptáčata vede Michal účinnou ranní rozcvičku. Nejde o žádný brutální trénink, ale zacvičíš si v pěkném tempu, důkladně se probudíš, nastartuješ celé tělo a do nového dne vykročíš s dobrou náladou!

FAT LOSS kruháč

Instruktorka fitMAMI Péťa vede kruhové tréninky jen pro ženy. Při tomto tréninku je vstup mužům do FUBO Gymu zakázán, aby nehrozilo žádné očumování. Atmosféra je ryze dámská a stejně tak kondiční trénink, který je uzpůsoben ženskému tělu a jeho potřebám, a to především v oblastech problémových partií, jako je břicho nebo zadeček.

Příprava na překážkové závody

Pokud trénuješ na překážkové závody v Hradci a okolí, přijď na trénink k Michalovi! Super vybavení FUBO Gymu umožňuje sestavit kruháč s překážkami, které potkáš během překážkových závodů a nově si při tréninku i zaběháš na běžeckém pásu!

fitMAMI

Projekt fitMAMI myslí na čerstvé maminky, které se chtějí dostat znovu do kondice a být přitom stále ve společnosti svých dětí. Na tréninky vedené Péťou může přijít kterákoliv maminka i se svými dětmi. Je to trénink, zábava a obojí dohromady. 😊

Vyber si ten svůj!

Všechny tréninky ve FUBO Gymu mají společné jedno: razí cestu funkčního těla! Vyber si tu svou, pro tebe vhodnou variantu a doraz na funkční kruhový trénink v Hradci Králové! Čeká tě u nás spousta zajímavých pomůcek na cvičení, 7 profit trenérů a příjemné prostředí!

Registruj se v rezervačním systému! Jak na to zjistíš zde.